Subject: RE: Kooskõlastamiseks Terviseameti Akadeemia tn 2 üürilepingu lõpetamise kokkulepe
From: "Kerli Kikojan" <[email-masked]>
To: "Sille Parve" <[email-masked]>, "Kristel Marksalu" <[email-masked]>
Cc: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 5 Aug 2024 10:51:46 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Soovitud punkt nr 3 muudatusest välja võetud.

Heade soovidega

Kerli Kikojan
lepingute spetsialist

tel +372 520 2910

Tartu mnt 85, 10115 Tallinn
www.rkas.ee

*** KONFIDENTSIAALSUSHOIATUS*** Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa 
arvatud manused) võib sisaldada ärisaladust ning seda võivad kasutada vaid 
e-kirja adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

From: Sille Parve <[email-masked]>
Sent: Friday, August 2, 2024 2:15 PM
To: Kerli Kikojan <[email-masked]>; Kristel Marksalu 
<[email-masked]>
Cc: TA Info <[email-masked]>
Subject: Vs: Kooskõlastamiseks Terviseameti Akadeemia tn 2 üürilepingu 
lõpetamise kokkulepe

Tere

Oleme jõudnud üle vaadata ning õigusosakonna poolt tuli ettepanek eemaldada 
lepingu p 3. "Jätta ülejäänud lepingu tingimused muutmata".

Tervitades

Sille Parve

haldusjuht

üldosakond

+372  5591 6036

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

  Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine või 
kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on 
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest 
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide 
lisadega.

Saatja: Kerli Kikojan <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Saatmisaeg: neljapäev, 1. august 2024 13:52
Adressaat: Sille Parve <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Kristel Marksalu 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; TA Info 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Kooskõlastamiseks Terviseameti Akadeemia tn 2 üürilepingu 
lõpetamise kokkulepe

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Palun tagasisidet. Kas olete omalt jõudnud Akadeemia tn 2 üürilepingu 
muudatuse nr 4/ lõpetamise üle vaadata.

Heade soovidega

Kerli Kikojan
lepingute spetsialist

tel +372 520 2910

Tartu mnt 85, 10115 Tallinn
www.rkas.ee

*** KONFIDENTSIAALSUSHOIATUS*** Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa 
arvatud manused) võib sisaldada ärisaladust ning seda võivad kasutada vaid 
e-kirja adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

From: Kerli Kikojan <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, July 16, 2024 6:18 PM
To: Sille Parve <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Kristel Marksalu 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: Kalli Mägar <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Kristin 
Tamm <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Ragne Künnapas 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Kooskõlastamiseks Terviseameti Akadeemia tn 2 üürilepingu 
lõpetamise kokkulepe

Tere

Edastan kooskõlastamiseks Terviseameti Akadeemia tn 2 üürilepingu lõpetamise 
kokkuleppe.

Ootan tagasisidet esimesel võimalusel.

Heade soovidega

Kerli Kikojan
lepingute spetsialist

Tel: +3725202910